Paikalliset jäsenedut

Järvenpään Vaatepuu -15 % alennus designvaatekaapin puolen vuoden jäsenyydestä.

Kauneushoitola Mimiel -10 % kaikista normaalihintaisista hoidoista.

Kauneushoitola KatMarine -15 % alennus normaalihintaisista hoidoista. Edun piirissä ovat kaikkien MLL Keski-Uudenmaan paikallisyhdistysten jäsenet.

Keski-Uudenmaan Teatteri tarjoaa jäsenille 1,50 € alennuksen per lippu lasten teatteriesityksiin.

Life, Keravan Karuselli antaa 20% alennuksen Lifen oman tuotesarjan tuotteista ja 10% alennuksen muista tuotemerkeistä.

Marimekkoliike Aliina -15 % normaalihintaisten ostosten loppusummasta.

Padma Joogastudio Kerava - ensimmäinen sarjakortti MLL:n jäsenkortilla -15%.

PompIt - yhteistyöjumpat 8 €/perhe (tai 10 € / 2 kertaa), ei-jäsenperhe 10 €/krt. Sarjakortit: 5 kerran kortti 35€ ja 10 kerran kortti 60€. Lue lisää täältä

Ruusukuva - 10 % alennusta normaalihintaisista valokuvaustarvikkeista.

Suutari & Secondhand Kenkä Kingi –20% lasten kengistä, vöistä jne. ja -10% korjaustöistä.

Tyykipuoti - 10 % alennusta kankaista (ei napeista, nauhoista ym. tarvikkeista), jos ostaa yli 10 eurolla

Uudenmaan Herkku - leivän ostajalle toinen (halvempi) leipä puoleen hintaan.

Etujen saaminen edellyttää MLL:n jäsenkortin näyttämistä!

Yrittäjä, kiinnostuitko? Haluatko tarjota MLL:n jäsenille etuja tai haluatko tukea toimintaamme? Laita viesti osoitteeseen mllkerava@gmail.com otsikolla “kiinnostunut kumppanuudesta” ja saat yhteistyöehdotuksen.