Perhekahvila on kaikille avoin lapsiperheiden kohtaamispaikka

Tule perhekahvilaan hetkeksi hengähtämään ja anna lapsien purkaa toimintatarmoaan. Kahvikupposen ääressä on helppo tutustua uusiin, samanlaisessa elämäntilanteessa oleviin ihmisiin. Perhekahviloiden tavoite on tarjota vanhemmille tukea, tietoa ja toimintamahdollisuuksia ja lapsille seuraa ja mukavaa tekemistä. Kävijöiden toiveiden mukaan voidaan kahvilaan kutsua myös asiantuntijapuhujia alustamaan keskustelua. Kahvilassa tarjolla pientä purtavaa ja juotavaa 2€/perhe. Maksu käteisellä.

Tällä hetkellä Keravalla toimii kaksi perhekahvilaa.

Perhekahvila Onnilan -tiloissa, Keravan kirjastolla (2krs.) perjantaisin 9.30-12.

Perhekahvila Wanhan Elzu:n -tiloissa, Saviolla torstaisin 9.30-11.30

Perhekahvilat syntyvät vanhempien omasta aloitteesta. Yhdistyksen yhtenä tavoitteena on avata uusia kahviloita sitä mukaa kun tarvetta, tiloja ja tekijöitä löytyy. Jos kiinnostuit niin ota yhteyttä mllkerava@gmail.com.

Ajankohtaisia kuulumisia ja tapahtumia pääset seuraamaan kahviloiden omissa Facebook-ryhmissä:

Onnila -Keskusta

Pikku Elzu - Savio