Ryhmät Facebookissa

Facebook on pullollaan erilaisia ryhmiä, joista voi valita juuri sen, joka tuntuu itselle oikealta. Vertaistoiminta ja -tuki on samanlaisen elämänkokemuksen omaavien ja samassa tilanteessa olevien ihmisten toistensa tukemista ja auttamista. Vertaisryhmän toiminta perustuu avoimuuteen, tasa-arvoisuuteen, sekä osallistujien keskinäiseen kunnioitukseen ja jakamiseen. Keravan alueella toimii mm. seuraavia ryhmiä:

"Sana on vapaa! Foorumi on avoin kaikenlaiselle tiedottamiselle koskien sitä mitä Keravalla ja lähiseudulla tapahtuu, ja mikä on lapsille suunnattu/sallittu!"

"Etsitkö äiti- tai isäseuraa lähialueilta tai kaipaatko pikaista apua arjen pyöritykseen? Haluatko käydä suihkussa, kaupassa, nokosilla tai saada siivottua rauhassa? Hätäkahveille voi kutsua silloin kun tuntee tarvitsevansa hengähdyshetken. Ei tarvitse olla kuilun pohjalla, jotta voi kutsua apujoukkoja paikalle. Ryhmän on tarkoitus toimia myös kohtauspaikkana Keski-Uudenmaan alueen vanhemmille."