Kaikki ovat tervetulleita mukaan toimintaan!

Mannerheimin Lastensuojeluliiton Keravan yhdistys toimii Keravan alueella keravalaisten lasten, nuorten ja perheiden hyväksi. Yhdistyksen hallitus koostuu vapaaehtoisista, joiden lisäksi vapaaehtoisia toimii myös yhdistyksen perhekahviloissa ja eri tilaisuuksissa.

Toiminta suunnitellaan vuosittain siten, että voimavarat riittävät ja vapaaehtoisilla löytyy kiinnostusta toteutukseen. Tehtävät pyritään jakamaan niin, että jokainen pääsee toteuttamaan itseään eikä kenellekään tule yksin liikaa.

Perhekahvilatoiminnalla tuetaan pieniä lapsia ja heidän vanhempiaan tarjoamalla heille mahdollisuus vertaistukeen ja leikkiin.

Lisäksi järjestämme erilaisia tapahtumia ja osallistumme liiton ja piirin projekteihin.